Saturday, March 26, 2011

Syakirah Husnal ♥

Mehehehehehehe kyrooonnn kyrooonnnn kyrooonnnn ! AKU POST PASAL KAU NI ! Terharu takk ? :p hahaha . Okay okay mehh sini aku cerr 1st time kita jumpa sampai harini . Ehh ehh :) aku ingat lahh ! mehehehehe

Aku kenal kau since darjah 2 . masa tu aku rapat gilooo dengan memed sampai kau jealous :p mehehehehe aku macam nak bunuh je kau masa tu sebab tiba tiba nak jadi 'PA' kitaorang lah kononnya kann ? mehehehehehe :3 pastu kau rapat dengan memed sampai darjah 6 . Aku sabooo je XD

Darjah 3 dngn 4 aku rasa takde cerita kott . So , skipskipskip masuk masa darjah 5 . MEHEHEHEHEHEHEHE darjah 5 zaman kegemilangan Geng Alang-Alang *budakbudak* . Pastu kau pon tubuhkan *cewaaahhhh* berapa juta geng kan sebab nak jatuhkan geng kitaorang . Mehehehehehe macam sejarah pulak . Tapi tak berjaya :p HAHAHA

Darjah 6 pulak , hehehe kita dah start bermanjamanja kan :p hahahaha kita dah keluar outing . 1st outing kita dekat OU :D OU kayyy ! Tarikh diaa ! hahhh aku ingat ! 10 .10.2009 . Mehehehe hebat takk aku ? AKU ADA GAMBAR JUGA ! Nanti kita tengok ehh muka kita dulu macam mana :| hahahahahaha .

F1 ? hehehe kita dulu dak2 IH kann ?;)MACHOOOOOO :D hahahaha pastu kau dngan wina tinggal kan aku enn korang pergi DE :( pastu aku join gakk jadi dak2 DE ! hahahahahahaha pastuuu kita rapat punya rapat punya rapat sampai lah harini :D hehehehehe suka kawan dengan kau ♥ ILY♥


Ni first time keluar :)


Ni second time kita outing . OU jugaa


Hahhh muka kita sekarang :) hahahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment